Praktische informatie over meerdaagsen voor de organisatie

Heb je nog niet alle informatie gevonden die je zocht? Misschien vind je hier de antwoorden.
Bellen of mailen kan natuurlijk ook, we helpen je graag!

OVER JE RESERVERING

Welke aanbetaling wordt gevraagd?

We vragen vooraf een aanbetaling van 25% van de overeengekomen huurprijs. Dat doen we omdat veel organisaties graag ver vooruit plannen en we op deze manier, door het vragen van commitment in de vorm van een aanbetaling, alle geïnteresseerden een zo helder mogelijk beeld kunnen geven van de planning.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Voor reserveringen van meerdaagse bijeenkomsten gelden de volgende annuleringsvoorwaarden:

  1. Bij annulering tot 16 weken voor aanvang, 25% van de overeengekomen prijs van alle afgenomen diensten;
  2. Bij annulering binnen 16 weken tot 8 weken voor aanvang, 50% van de overeengekomen prijs van alle afgenomen diensten;
  3. Bij annulering binnen 8 weken tot 4 weken voor aanvang, 75% van de overeengekomen prijs van alle afgenomen diensten;
  4. Bij annulering korter dan 4 weken voor aanvang is de volledige overeengekomen prijs verschuldigd van alle afgenomen diensten.

Hier kun je onze Algemene Voorwaarden teruglezen.

 

OVER ETEN EN DRINKEN

Hoe is het eten en drinken geregeld?

Eten en drinken wordt verzorgt door ons restaurant Bij de Tuinman. Bij je reservering heb je aangegeven wat je jouw deelnemers graag wilt bieden. Je vindt de afspraken hierover terug in de offerte die je van ons hebt ontvangen. Hier kun je alle mogelijkheden nog een keer nalezen.

In sommige gevallen – als het thema van de meerdaagse bijvoorbeeld gericht is op specifieke voeding – heb je afspraken gemaakt over de inzet van een eigen kok. Met diegene bespreek je vervolgens zelf alle details. Ben je op zoek naar een kok of een retreat-chef? We werken samen met een aantal – ze zorgen voor heerlijke (en gezonde) maaltijden, zijn thuis in onze keukens én op De Hoorneboeg. Laat ons weten als je interesse hebt!

Koffie en thee

Alle locaties hebben een espresso-apparaat en de mogelijkheid om thee te zetten. In de afspraken die je met ons hebt gemaakt, staat omschreven of je daar gebruik van wilt maken. Het kan bijvoorbeeld zijn dat koffie niet past bij de aard van je bijeenkomst. In dat geval zorgen we ervoor dat de apparaten niet gebruikt kunnen worden.

 

OVER DE FACILITEITEN

Welke materialen voor yoga- en meditatie zijn aanwezig?
We hebben voldoende yoga-matten, blokken, bolsters, straps, oogkussentjes, dekentjes en meditatiekussentjes voor alle deelnemers. Ook hebben we een aantal meditatiestoeltjes voor mensen die niet lang in een meditatiehouding kunnen zitten.

Is er een massagekamer? Welke materialen zijn daar aanwezig?

In Aan de Hei is een afzonderlijke massageruimte naast de Hamam. Als je meerdere ruimtes nodig hebt of In de Luwte de locatie voor je bijeenkomst is, maken we een massageruimte voor je klaar in het Theehuisje of  één van de pipowagens. Als het goed is, is het gebruik van deze ruimte(s) tijdens het maken van de reservering met je afgestemd. Laat het ons weten als je hier nog vragen over hebt.

We zorgen voor massagetafels met een hoofdsteun. Alle overige materialen kan de masseur of masseuse zelf meenemen.

Kan ik mijn eigen masseuse of masseur meenemen?
Ja, dat kan. Als je zelf niet iemand kent, kunnen wij je verder helpen. Hier vind je daarover meer informatie.

Hoe kan ik de slaapkamers het beste verdelen?

We hebben een overzicht gemaakt van alle slaapkamers, waarop je kunt zien hoeveel personen hier kunnen slapen en of je een badkamer moet delen. Dit kan je helpen om je groep in te delen, mocht je daar behoefte aan hebben.

 

OVER BEREIKBAARHEID

Is De Hoorneboeg bereikbaar met openbaar vervoer?

Ja, je kunt hier ook prima komen met het OV. Vanaf de NS-stations Hilversum en Hollandse Rading kun je heel gemakkelijk een OV-fiets huren. Je bent dan respectievelijk 20 of 15 minuten onderweg. Het laatste deel fiets je door het bos en over de heide. Als je niet wilt fietsen, kun je met de bus een heel eind in onze buurt komen. Daarna is het nog een wandeling van circa 10 minuten. Op zondagen is de busverbinding niet heel frequent en kan een taxi of Über uitkomst bieden.

Op onze contactpagina vind je alle informatie. Het is handig om deze link te delen met je deelnemers.

Hebben jullie een routebeschrijving?

Ja, ook deze kun je vinden op onze contactpagina.

Kunnen deelnemers parkeren op De Hoorneboeg?

Ja, aan het begin van de buitenplaats ligt een parkeerplaats. Je moet daarvoor door een slagboom rijden. Bij vertrek krijgen deelnemers een muntje waar je deze mee opent.

Zijn de locaties makkelijk te vinden?

Ja, daarvoor hebben we wegwijzers neergezet en zijn de paden die je daarvoor moet volgen heel duidelijk. ’s Avonds worden de paden verlicht. Bij de receptie staat bovendien een groot bord met een plattegrond dat je verder kan helpen, naast een overzicht van de groepen die we die dag verwachten – waarop ook de locatie voor die groepen staat vermeld.

Alle locaties liggen op maximaal 5 minuten lopen vanaf de parkeerplaats.

 

OVER IN- EN UITCHECKEN

Vanaf hoe laat is de trainingslocatie beschikbaar en wanneer moeten we afronden?

Dit hangt vaak af van de dag waarop je aankomt/vertrekt en de locatie. Je kunt deze tijden terugvinden in de offerte.

Vanaf hoe laat kunnen (en tot wanneer) kunnen we gebruik maken van de slaapkamers?

Dit hangt af van de dag waarop je aankomt/vertrekt en de locatie. Hier vind je een overzicht met alle tijden.

 

OVER MARKETING EN PR

Hebben jullie foto’s die ik kan gebruiken?
Ja, die kun je vinden via deze link. Je kunt ze gebruiken voor alles wat je bij ons komt organiseren.

Mag ik op de agenda van jullie website?
Ja, we nemen je hier graag in op. Mocht je het linkje daarvoor gemist hebben, dan kun je gegevens over je bijeenkomst doorgeven via deze vragenlijst.

Kan ik mee in jullie nieuwsbrief?
Onze nieuwsbrief-redactie maakt iedere keer een zo objectief mogelijke afweging tussen alle verschillende activiteiten in onze agenda. We kunnen je daarom helaas geen ruimte hierin garanderen, maar proberen een keuze te maken van de dingen waarvan wij denken dat het op dat moment passend is.

Mag ik jullie noemen op social media?
Ja graag! Gebruik dan het liefst #dehoorneboeg of @dehoorneboeg.

Wil je foto’s of filmopnames laten maken tijdens je bijeenkomst?

Mocht je iemand zoeken daarvoor…  we hebben goede contacten met mensen die De Hoorneboeg goed kennen en de sfeer van een bijeenkomst goed begrijpen. Zodat je mooi beeldmateriaal krijgt, zonder dat dit storend werkt voor je deelnemers.